historiek

In 1995 startte Uitgeverij Mach met het publiceren van educatieve pakketten. Samen met een aantal collega's uit de Oefenschool te Torhout werd er gewerkt aan vernieuwend materiaal voor de basisschool.

Het logo en de naam waren meteen gevonden : mach. De eenheid van relatieve snelheid, een verhouding tussen snelheid van het object en de geluidssnelheid. Dat was ook het doel van het vele materiaal. Op 2 snelheden het doel bereiken.

De eerste zelfcorrigerende materialen kwamen op de markt en kenden al vlug een groot succes in de West-Vlaamse scholen. Tegen eind jaren '90 werkten reeds een 1000-tal Vlaamse scholen met materiaal ontworpen en uitgegeven door Uitgeverij Mach.

 

Geleidelijk aan kwam meer en meer de vraag naar betaalbare, kwalitatieve websites. Door studie en bijscholing kan Uitgeverij Mach creatieve en up-to-date websites aanmaken, volledig op maat.

Zonder al te veel publiciteit kwam de ene site na de andere. Betaalbaar, goede service, op maat,... dat was de leuze die gehanteerd werd. Het nieuwe logo staat volledig in functie van webdesign en internet.

Ondertussen verlaat Uitgeverij Mach het educatieve luik - alhoewel sommige pakketten nog steeds voorradig zijn - en spitst zich volledig toe op webdesign. Daarnaast kunnen we voor bedrijven en KMO's het pakket vervolledigen door drukwerk te voorzien in de huisstijl en dit aan concurrentiële prijzen.

 

2009 - Een nieuw logo met een vernieuwde website. Een opleiding Joomla! moet ons in staat stellen aan om de vraag van de klant te beantwoorden. Meer en meer wil de klant een website, maar is er ook de wens om die voor een groot stuk zelf aan te passen. Joomla! en php bieden deze oplossing. We geven voldoende rechten zodat nu ook de klant zijn creativiteit kan laten botvieren.

 

2017 - Meer en meer geven we advies aan particulieren, zorgsector en KMO. Wat is Google Suite, hoe omgaan met iPads, problemen met WiFi, kopen en verkopen op Kapaza, een antivirus installeren, agenda op iPhone of Google, ... Vandaar een nieuwe richting met !T met Advies. We geven eerlijk en betaalbaar advies, doen het zelf of verwijzen door. Je wil geholpen worden op een begrijpelijke manier, daarvoor zijn we er. We komen graag langs, u betaalt per uur.

 

 

 

... and what's next ?